بخند , بخند که دنیا خنده داره...


*دوسسسسسسسسسسسست دارم تکیه کلام تو بود... من بی جهت به آن تکیه داده بودم*

*پری شب به بابام گفتم خواب دیدم زلزله اومده ! ظهرش زاهدان زلزله اومد

به بابام گفتم دیدی بهم الهام شده بود ؟
میگه خب بعضی از جانوران این ویژگی هارو دارن !!
یعنی سوزوندا...

 

*بعد از کلی اصرار مامانم لواشک درست کرده گذاشته رو پشت بوم

خشک بشه ، پرنده ذلیل مرده یه کاری باهاش کرد که آمریکا با هیروشیما نکرد !!!!!!

 

*ﺷﺎﻣﭙﻮ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ:
ﺍﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮﻝ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺳﺮﺗﺎﻥ ﺑﺮﯾﺰﯾﺪ ﻭ
ﻣﻮﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻤﺎﻟﯿﺪ ﺳﭙﺲ ﺁﺑﮑﺸﯽ ﮐﻨﯿﺪ!
ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺮﯾﺰﻡ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﻢ ﻗﺮﻗﺮﻩ
ﮐﻨﻢ،ﺧﺪﺍ ﺧﯿﺮﺷﻮﻥ ﺑﺪﻩ ﺁﮔﺎﻫﻢ ﮐﺮﺩﻥ...

 

*آقا ما پشیمون شدیم دیگه آب و برق مجانی نمیخوایم

میخوایم شاه برگرده پول آب و برقمون رو ماه به ماه بهش پرداخت کنیم،

چیز مفت به ما نمیسازه!!!

 

*تاثیرِ بسزایِ اخبارِ " صدا و سیما " در انعکاسِ فلاکت و بدبختیِ مردمِ اروپا:

این تاثیر به حدی بالا بوده که کم کم به این نتیجه دارم میرسم
که یارانه های

نقدیِ خودم رو به ملّتِ مظلوم و ستمدیده ی اروپا و آمریکا تقدیم کُنم !!!

 

*آقایون، خانوما... باور کنید ثروت ، آرامش نمیاره . . .
مثلا منی که ماشینم پرایده و گوشیم هم جی ال ایکسه

آرزو دارم یکم آرامش شما رو داشتم !! : )

 

*از مسیحیه می پرسن شما چرا اینقد زندگیتون خوبه؟؟؟
میگه خدا یه چک داد به حضرت مریم; مریم داد به عیسی و اونم چک رو داد به ما...
از ایرانیه می پرسن شما چرا اینقد فقیرید؟؟؟
میگه خدا یه چک داد به حضرت محمد; محمد داد به علی
علی داد به حسین; حسین داد به سجاد...
نقی داد به عسگری; عسگری هم داد به امام زمان
که اونم میگن غایبه
تازه میگن شاید این جمعه بیاید
تازه اگر هم بیاد جمعه بانک ها تعطیله ♥ ♥ ♥


نظرات شما عزیزان:

forozan
ساعت18:57---18 خرداد 1392
خوشم میاد تکراری نمینویسی!!!!دمت گرم کلی خندیدم!!!:)

سپتا
ساعت13:56---17 فروردين 1392
salam manam linket kardam

استاتيرا
ساعت15:20---7 فروردين 1392
آخه ، مگه اينم ديگه سؤال داره؟؟؟

مگه ميشه بهترين به جز محسن يگانه باشه؟؟؟؟

ولي نمي دونم چرا بعضي ها ،..!

البته نظر هر شخص محترمه....


استاتيرا
ساعت15:18---7 فروردين 1392
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید
رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نو مبارک . . .

====

سلام دوست مجازي....

سال نو مبارك

پيش ما هم بيا.....❤


تنهای شیطون
ساعت17:30---5 فروردين 1392
شرکت کردم تو نظرسنجیت گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, 22:36 |- f@rzin -|

ϰ-†нêmê§